12 Aralık 2015 Cumartesi

Elmadağ Sağlık Meslek Lisesi ve Okulumuzun Kurucu Müdürü Sıddık DEMİR; Hüseyin OMAÇ

Elmadağ  Sağlık Meslek Lisesi ve Okulumuzun Kurucu Müdürü Sıddık DEMİR
Hüseyin OMAÇ
Okulumuz Elmadağ  Sağlık Meslek Lisesi ismiyle 1990 yılında  Eğitim ve Öğretime açılmıştır. Okulun kurucu müdürü Sıddık DEMİR’dir
Okulun kendine ait binası olmadığı için,1990 yılından  1992 yılına kadar Elmadağ Lisesinin bir katında Eğitimini sürdürmüştür. 1992 yılından 2001 yılı başına kadar eğitim ve öğretimini Elmadağ Yaşar Doğu İlköğretim Okulunun alt katında eğitim-öğretim yapmıştır. 2001 yılında Tatlıca Mahallesindeki Sağlık Bakanlığı’nca yaptırılan yeni binasına taşınmıştır.
2007-2008 eğitim öğretim yılında okulumuza ait binanın Ankara Üniversitesi Meslek Yüksek Okuluna verilmesi üzerine,Cumhuriyet Caddesi No:67 adresinde bulunan Cumhuriyet İlköğretim okulunun eski binasına taşınmış ve halen bu binada eğitim öğretime devam etmektedir.
Okul,zemin + 1 kat,3 idari oda,6 derslik,1 bilişim teknolojileri sınıfı,1 teknik oda,arşiv,kütüphane,depo ve öğretmenler odasından oluşmaktadır.
Okul, Sağlık Memurluğu Bölümü ile eğitim öğretime açılmış olup , ilk mezunlarını 1994 yılında vermiştir.Bu bölümden 164 öğrenci mezun olmuştur.
1999 yılından 2003 yılına kadar Çevre Sağlığı Teknisyenliği bölümüne dönüşmüş ve Çevre Sağlığı Teknisyeni olarak 46 öğrenci ve Acil Tıp Teknisyenliği bölümünden 202 öğrenci mezun vermiştir. Bu güne kadar toplamda 542 öğrenci mezun edilmiştir.
Bu gün itibariyle okulumuzda Hemşirelik ve Acil Tıp Teknisyenliği bölümleri mevcuttur.
Okulumuzda sırasıyla Sıddık DEMİR, Halil POLAT, Gülten KAPLAN, Ömer KARABULUT ve Metin AKSOY okul müdürü olarak görev yapmıştır, halen okul müdürü Hüseyin OMAÇ’tır.
2011-2012 Eğt.-Öğrt. Yılı'nda okulumuzun ATT Bölümü'nden 16 erkek, 8 kız;Hemşirelik Bölümü'nden 4 erkek, 21 kız öğrencimiz mezun olmuştur.

Hüseyin Omaç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder